avatar Ten blog rowerowy prowadzi endriu68 z miasteczka Lublin. Mam przejechane 151745.20 kilometrów w tym 33.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.29 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy endriu68.bikestats.pl

08/16 Ustzryki G.- Przemyśl

Wtorek, 23 sierpnia 2016 · dodano: 25.08.2016 | Komentarze 0

Powrót z maratonu BB  ustaliłem po wysuszeniu się i zrezygnowaniu z większej kilo metrażowo trasie ( po gminy),
razem z Jackiem z Lublina , który jadąc pierwszy raz , o mały włos nie zajął jednego z pierwszych miejsc (dopadł go długi sen w Ustrzykach Dln.). Wziąłem troszkę za dużo rzeczy , choć większośc zabrał mi Kris- po którego przyjechała żonka Justynka z drugą śliczną laską Zuzanną.
 Miało nie padać po 12 i o tej porze wyjechaliśmy  z innymi uczestnikami edycji powrotnej .
Wracaliśmy turystycznym tempem , rajcując się wspaniałym widokami i długimi zjazdami w okolicach Arłamowa.
 Żeby nie zrobić sobie krzywdy i dojść do siebie po wyczerpującym maratonie , powrót rozłożyliśmy na dwa dni.
 Hotel Facpol w Przemyślu był naszym przepakiem , prysznicem , regeneracją i odpoczynkiem.